קידום אתרים

תהיתם פעם כיצד אתרים מגיעים לעמוד הראשון של גוגל? האם שמעתם פעם על המונח קידום אתרים? האם ידעתם שכדי להתקדם מעלה בסולם תוצאות החיפוש של גוגל דרושה עבודה של מקצוענים בתחום? ובכן, אם לא ידעתם את כל הדברים הללו, תמשיכו לקרוא.

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט נועד לתת לכם פתרונות מקצועיים ולהביא אתכם, בעלי האתרים השונים, להופיע במיקומים טובים במנועי החיפוש ולהישאר שם. מיקום טוב מבטיח לכם חשיפה גדולה יותר ומן הסתם את קידום העסק שלכם. כדי שתוכלו ליהנות מחשיפה גבוהה בתוצאות החיפוש האורגניים (ללא תשלום), אתם זקוקים לשירותי קידום אתרים. חברת seo7 תשמח להציע לכם שירותי קידום אתרים ע"י צוות מומחים שועלים בתחום עוד משנת 1996, כאשר גוגל עוד לא היה בתכנון.

קידום אתרים

למה קידום אתרים בSEO7?

כי צוות seo7 מורכב מגדולי המומחים בתחום ה-seo בארץ. אצלנו תוכלו למצוא מומחים לגרפיקה, מקימי אתרים, מומחי html ומומחי תכנות. אצלנו מאמינים כי אתר ייצוגי לא מספיק כיום, יש לחשוף אותו לגולשים, ויש לעשות זאת בתבונה ומתוך ניסיון.

צוות seo7 יספק לכם שירותי קידום אתרים ביחד עם מגוון רחב של פתרונות שיסייעו לאתר שלכם, ואז גם לעסק שלכם, להיות במרכז הבמה האינטרנטית. תוכלו לקבוע עמנו פגישה, ללא תשלום וללא התחייבות, כדי ללמוד על שיטות העבודה שלנו ועל מגוון האפשרויות שאנו מציעים לכל לקוח.

קידום אתרים בגוגל

 

מה חשוב שתדעו על קידום אתרים רגע לפני שמתחילים?

קידום אתרים נעשה בשיטות רבות, כאשר שיטות איכותיות יותר נקראות קידום אתרים כובע לבן. מה זה אומר? קידום לבן הוא קידום שמתברג למקום הראשון לאחר זמן מה, אך הוא נעשה על פי הכללים של גוגל ולכן הוא תופס לאורך זמן והאתר שלכם ייהנה ממיקום טוב לאורך זמן רב. בסוג קידום מתאימים את התכנים לאתר ולאחר מכן בונים מערך קישורים חיצוני עם היררכיה טובה שמדגישה את העמודים והתכנים הרלוונטיים באתר. בסוג קידום זה, התוכן הפנימי והחיצוני הם חשובים כאחד.

ויש גם קידום אתרים שנקרא כובע שחור. פה מדובר על מערך קישורים קנויים, מערך של ספאם וקישורים מזויפים. העכבישים של מנועי החיפוש עולים מהר מאוד על הטריקים הללו ומענישים את האתרים בכך שהם נעלמים לחלוטין מעל גבי מנועי החיפוש. מה אתם יכולים ללמוד מזה? אל תאמינו מהר למי שמבטיח לכם קידום מהיר בגוגל, בדרך כלל, קידום אתרים איכותי  דורש לא מעט זמן, ולאו דווקא מי שמציע לכם קידום מהיר הוא מי שמציע לכם את ההצעה הטובה ביותר.

 אילו אתרים אנחנו בונים?

צוות המומחים שלנו מספק שירותים רבים בתחום בניית האתרים. אצלנו בונים אתרים תדמיתיים, אתרים דינאמיים, אתרים למסחר ולחנויות ואף אתרים מותאמים במיוחד לקידום אתרים.

אז למה אתם מחכים? צרו אתנו קשר עוד היום ותשמעו מה אנחנו יכולים להציע לכם…