בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים – עניין למקצוענים

בניית אתרים לעסקים, בשונה מאתרים אישיים או משפחתיים או אפילו אתרים ציבוריים, מתייחסת לעובדה שאתרים לעסקים צריכים לקדם את המכירות של העסק. קידום המכירות של העסק נעשה ע"י כך שהאתר הנבנה הוא בראש וראשונה כזה שיכול להתברג לראש הקטגוריה של העסק במנוע החיפוש של גוגל. כיום זה המפתח הראשון להצלחת העסק שלך באינטרנט. אם אתה קיים או לא קיים ברשת – את זה קובע גוגל. כדי להגיע למקום ריאלי בגוגל עליכם לעבוד עם אנשי מקצוע, שיוכלו "להרים" לכם את האתר למקום הרצוי. אבל לא רק המיקום בגוגל קובע.

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים – מה נדרש?

ראשית, יש להפנים את העובדה שבניית אתרים לעסקים איננה משימה למתלמדים או למתמחים. בניית אתרים לעסקים היא עניין רציני הדורש כמה וכמה מיומנויות שונות כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל וגם להיות אטרקטיבי לקהל הלקוחות שלכם כל הזמן. כדי לעשות זאת, עליכם להבין כי לא העיצוב המרשים הוא שקובע את המיקום של האתר שלכם בגוגל, אלא העמידה בשלל הפרמטרים של גוגל במיצוב האתרים במקומות השונים במנוע החיפוש. לגוגל יש למעלה מ 200 פרמטרים, שאותם הם משקללים כאשר הם מדרגים את מיקום האתרים במנוע החיפוש שלהם, וכמובן שיש להכיר את הפרמטרים העיקריים כדי להגיע למקום הנכון עבורכם. דבר זה תלוי הרבה יותר בתוכן האתר, במילות החיפוש שברצונכם להיות שייכים אליהן, ובקישורים של האתר שלכם לאתרים בעלי זיקה דומה.

תוכן איכותי משולב עם קישורים רבים של האתר באתרים דומים, ושימוש נבון במילות הקישור הקשורות לתחום העסק שלכם עשוי לדרג אתכם במקום טוב בראש הרשימה בקטגוריה שלכם. אם יש לכם אתר יפיפה מבחינה גרפית, ומרשים מבחינת המחירים והשירותים שאתם מציעים, אך המיקום שלו בגוגל נמצא אי שם בתחתית הרשימה הדבר משול לחנות מקסימה שנמצאת ברחוב צדדי, שאף אחד לא שמע עליו ולא יודע כיצד להגיע אליו. כמו שכל בעל חנות או מסעדה יודע ששלושת הדברים החשובים בפתיחת עסק הם: מיקום, מיקום, מיקום כך גם ברחבי העולם הוירטואלי של האינטרנט – מיקום – מיקום – מיקום. אין זה אומר שעל האתר שלכם לא להיראות טוב, ולהציע מוצרים ושירותים ברמה ובמחיר אטרקטיביים, אלא שהמיקום לפני הכל.

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים – איך זה נעשה?

להלן רשימה של כמה וכמה אלמנטים חשובים בכל בניית אתרים לעסקים, שיש לשים לב אליהם כשבוחרים חברה שתעשה את העבודה עבורכם.

  • בניית אתרים לעסקים כוללת מיקסום האיכות למנועי החיפוש
  • בנייה של אתר אינטרנט מחייבת גרפיקה מלהיבה ויכולות ויזואליות מרשימות
  • בניית אתר לעסק מחייבת עמידה בלוחות זמנים מדויקים
  • בניית אתרים מחייבת שירות צמוד על ידי צוות מומחים
  • שבונים אתר חייבים צוות כתיבה מיומן ועריכת תוכן עבור מנועי חיפוש
  • בניית אתרים מחייבת תחזוקה שוטפת לכל אורך הדרך.

בבניית אתרים המיקוד צריך להיות התוכן, מבלי להזניח גם את העיצוב והאסתטיקה של האתרים. קידום אתרים לעסקים פירושו הצבת האתר שלכם במקום מרכזי ולא בשולי גוגל.